zaterdag 1 november 2008

Vluchtstrook Amerika gaat door





















Vluchtstrook Amerika stopt. Dat waren de slotwoorden van de vorige bijdrage. Maar nu kan Vluchtstrook Amerika niet meer stoppen. Ik kan niet meer in de remmen knijpen en afstappen om een foto te maken in Amerika. Ik ben namelijk weer thuis. Thuis in mijn eigen Amerika. Omdat dat soms net zoveel inspiratie oplevert dan een fietsreis door de Verenigde Staten, gaat dit weblog Vluchtstrook Amerika gewoon door. Niet met dezelfde frequentie, maar zo af en toe zullen er op deze site nieuwe bijdragen te vinden zijn met berichten vanaf mijn eigen vluchtstrook.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé John,

Ik kan je nu weer makkelijk bellen maar vind het toch leuk om nog eens op deze wijze te reageren.

Ik heb intens genoten van je verhalen en de mooie foto's !!!

Vind het een heel goed idee dat je niet stopt maar af en toe nog van je zal laten horen via deze weblog.

Keep up the good work.

Anoniem zei

Hallo John,

Ik heb je gevolgt op je mooie fietstocht. Ben zelf ook een liefhebber van de States maar nog meer van al die mooie muziek. blijf je logje zeker volgen!

Gr.Ruud