dinsdag 23 september 2008

Trading post




















Vlak voor Red Canyon, onderweg naar Bryce Canyon National Park, staan enkele winkels met indiaanse kleden, kachina-poppen, turquoise sieraden, moccasins en andere voor toeristen vervaardigde handel. Veel in China geproduceerde prullaria ook. Trading post worden die winkels nog altijd genoemd. Allemaal met grote billboards langs de kant van de weg aangekondigd. Op de een of andere manier moet ik altijd even rondkijken in die winkels. Het is eigenlijk altijd een teleurstelling. Gelukkig maar. Want hoe zou ik die spullen moeten meenemen op de fiets?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag John,

Die Indiaan op de fiets zou toch echt een mooie souvenir voor jou zijn!

Als je hem pikt, kan ik je wellicht daar straks ergens komen bezoeken (achter tralies).

Dus toch maar weer gewoon.........deurrieden.

Anoniem zei

Dag John,

geweldig verslag tot nu toe. Super wat je daar doet, een AVONTUUR!

FF ter info, ik ben een coll. van jouw dierbare zus Baukjen.
Ik kreeg van haar jou link en lees nu jouw verslagen.
GENIETEN dus met hoofdletter.
Nog veel plezier en veel schrijven dan kan ik daar weer de humor van hebben.

vrgr
Ruud Weinans