vrijdag 10 oktober 2008

Longhorn Motel





















Twee halve dagen en een nacht ben ik in Oklahoma. Ik overnacht in het Longhorn Motel om alvast in Texaanse sferen te geraken.
Dat korte verblijf in Oklahoma heeft te maken met de route van noord naar zuid die ik op dit moment volg. Zo fiets ik door de Panhandle van Oklahoma, een smalle strook tussen Colorado, Kansas, New Mexico en Texas. Het gebied wordt ook wel No Man´s Land genoemd, het gevolg van een lange periode waarin het onduidelijk was bij welke staat het hoorde.
Onderweg kom ik een extra lange Cadillac tegen met twee enorme hoorns op de motorkap. Een Texaanse rancher wellicht?

1 opmerking:

P. zei

Hoi In Oklahoma. We zijn er eind oktober. We vliegen vanaf Schiphol naar Houston en vandaar uit naar Oklahoma City. Wat gaan we er doen? Onze zoon ontmoeten ... en dat weten we nog niet. Heeft iemand ideeen naast Tulsa, de stad van JJ Cale.